Gaudeix
l'illa sènior III
Gaudir l'illa no té edat
Aprofita el programa Gaudeix Sènior que posa a l'abast el Consell de Mallorca per a estades turístiques a hotels de Mallorca

QUÈ ÉS GAUDEIX L’ILLA SENIOR III?

Des del moment en què es varen adoptar mesures per contenir les infeccions per SARSCoV-2 la Fundació Mallorca Turisme (FMT) ha dut a terme diverses actuacions per reactivar l’economia de Mallorca, principalment la vinculada al turisme.

L’any 2022 ha estat l’any de la recuperació del sector en termes de demanda turística després de dos anys molts difícils provocats per la crisis covid-19. No obstant, la creixent inflació motivada per la actual conjuntura econòmica amb increments dels preus de la energia degut a la guerra Rússia i Ucraïna i als efectes de la crisis Covid-19 a les cadenes de subministrament global entre altres, han tingut un impacte negatiu als comptes de resultats de les empreses del sector.

Per a pal·liar aquests efectes, el Patronat de la Fundació Mallorca Turisme, que és l’òrgan de govern de la Fundació, va aprovar el dia 29 de desembre de 2022 la convocatòria de subvencions Gaudeix l’illa Sènior III, inclosa dins el pressupost i Pla d’actuació de la Fundació de 2023, destinada als allotjaments turístics de Mallorca amb la intenció de reactivar l’activitat econòmica, turística i social de Mallorca, i contribuir d’aquesta manera a la recuperació econòmica de l’illa; així com per a prolongar l’obertura d’establiments mantenint al personal contractat en els allotjaments turístics i una reactivació del sector econòmic que els envolta com poden ser, entre molts altres, el comerç, l’oci, la restauració, les activitats esportives, el transport, etc.

La Fundació Mallorca Turisme és una entitat sense ànim de lucre, que depèn del Consell Insular de Mallorca, i entén que és d’interés general fomentar l’activitat turística de Mallorca en aquests moments de crisi greu per a la reactivació econòmica i social de Mallorca i que les institucions públiques poden posar a disposició de la ciutadania els recursos públics per ajudar a superar aquesta situació.

LA CONVOCATÒRIA

L’estada (que s’adjudicarà amb sorteig davant notari) no és gratuïta, sinó que la Fundació Mallorca Turisme abonarà a l’hotel la quantia de 200 € per cada bo/habitació en concepte de subvenció i la persona guanyadora del sorteig haurà d’abonar la quantia de 50 € (IVA inclòs) per l’estada de dues nits amb allotjament en mitja pensió per a dos adults (no inclou begudes, ni despeses extres, ni l’impost d’estades turístiques que hauran d’abonar-se a l’estabiliment d’allotjament). Les persones guanyadores del bo han d’abonar 50 € (IVA inclòs) per a l’estada i activitats a l’allotjament hoteler.

Cada bo equival a 2 nits/3 dies per a dues persones. Entrada el dimarts i sortida el dijous, excepte la primera setmana que l’entrada és en divendres i sortida en diumenge.

Requisits

És necessari tenir 65 anys o més, o bé estar jubilat i estar empadronat en un municipi de Mallorca en el moment de presentar la sol·licitud. Es demanarà justificant de la jubilació, si no té 65 anys.

Completa tot el formulari i participa en la nova convocatòria Gaudeix l’illa Senior III:

Han d’ajuntar a la sol·licitud:

• El DNI/NIE, per les dues cares. S’ha de poder llegir i ha d’estar en vigor.
  • Justificant de la jubilació, si no té 65 anys.
  • Declaració responsable que està empadronat a Mallorca.

fins dia 10 de febrer de 2023

Gaudeix
l'illa senior III

Registre de sol·licituds i comunicació amb guanyadors

Entre totes les sol·licituds rebudes cal fer un sorteig davant de notari on quedarà constància de les sol·licituds guanyadores, a qui s’informarà dels allotjaments turístics on han de gaudir el bo.

Un cop realitzat el sorteig, els establiments turístics contactaran directament amb els guanyadors via telefònica o correu electrònic. El termini de contacte a guanyadors s’estendrà al llarg de tot el mes de març 2023. Si us plau, tingueu paciència amb la gestió de les comunicacions que realitzaran des dels hotels als guanyadors.

L’assignació de l’establiment és aleatòria, no modificable i intransferible.

La llista dels guanyadors es publicarà l’endemà del sorteig a la web www.gaudeixsenior.com.

Les persones beneficiàries del bo tindran tota la informació exclusivament a la web.

LLISTAT DE GUANYADORS GAUDEIX SENIOR III

El termini dinscripció ha finalitzat

#Mallorca Safetourism