Comprovi si és guanyador

Si el seu bo apareix al enllaç aquesta llista i no pot descarregar-lo, esta pendent d'assignació. Per a errors de descàrrega podeu enviar email amb la seva incidència a l'adreça gaudeix@fundaciomallorcaturisme.com

Què és?

Mallorca s’ha vist directament afectada per la Covid-19, que ha estat considerada com a pandèmia internacional per l’Organització Mundial de la Salut, i també s’han vist afectats l’entorn nacional i internacional el qual ha afectat durament al sector turístic de Mallorca, principal font d’ingressos de la nostra illa.

Per a pal·liar aquests efectes, el Patronat de la Fundació Mallorca Turisme, que és l’òrgan de govern de la Fundació, va aprovar el dia 14 de maig modificar el Pla d’actuació i el pressupost general de la Fundació per a l’any 2021 per, entre altres punts, acordar la tramitació de la convocatòria de subvencions denominada Gaudeix l’illa III destinada als allotjaments turístics i agències de viatges de Mallorca amb la intenció de reactivar l’activitat econòmica, turística i social de Mallorca, i contribuir d’aquesta manera a la recuperació econòmica de l’illa; així com per prolongar l’obertura d’establiments mantenint al personal contractat en els allotjaments turístics i una reactivació del sector econòmic que els envolta com poden ser, entre molts d’altres, el comerç, l’oci, la restauració, les activitats esportives, el transport, etc.

La Fundació Mallorca Turisme és una entitat sense ànim de lucre, que depèn del Consell Insular de Mallorca, i entén que és d’interès general el foment de l’activitat turística de Mallorca en aquests moments de crisi greu per a la reactivació econòmica i social de Mallorca i que les institucions públiques poden posar a disposició de la ciutadania els seus recursos públics per ajudar a superar aquesta situació.

Requisits

Estar empadronat a Mallorca i major de 18 anys.

Establiments turístics

L’estada no és gratuïta sinó que la Fundació Mallorca Turisme abonarà a l’hotel la quantia de 200 € per cada bo/habitació en concepte de subvenció i el guanyador del sorteig ha d’abonar la quantia de 50 € ( IVA inclòs) per tota l’estada dels dos dies (allotjament i berenar línia II, mitja pensió línia I). El guanyador del bo també ha de pagar a l’hotel l’impost sobre estades turístiques en les Illes Balears i de mesures d’impost del turisme sostenible (ITS) perquè aquest concepte no és objecte de la subvenció.

Es repartiran 7.000 bons  amb mitja pensió que equivalen a 1.400.000 € entre les persones inscrites empadronades a Mallorca, majors de 18 anys, guanyadores del sorteig. (Línia I).

Es repartiran 3.000 bons amb allotjament i berenar que equivalen a 600.000 € entre les persones inscrites empadronades a Mallorca, majors de 18 anys, guanyadores del sorteig. (Línia II).

Agències de viatges

Es repartiran 5.000 bons d’activitats d’oci que equivalen a 500.000 € entre les persones inscrites empadronades a Mallorca, majors de 18 anys, guanyadores del sorteig. (Línia III).

Bons canviables amb l’agència assignada, bo valorat en 100€ en activitats d’oci per a dues persones.

Si el nombre de sol·licituds és superior al nombre de bons es farà un sorteig per escollir els guanyadors davant notari.

Els interessats podran inscriure-se’n una vegada per les línies II y I, i també una vegada per la línia III. Són dos sortejos independents.

Dia 22 de juny es farà el sorteig davant notari i el llistat es penjarà a https://fundaciomallorcaturisme.net/seu-electronica/subvencions-gaudeix-lilla-iii/

Dia 30 de juny el guanyadors podran descarregar el seu bo i gaudir.

Si té 65 anys o més (o pre jubilat) pot enregistrar-se a Gaudeix l’illa Sènior https://gaudeixsenior.com/

fins al 31 d'octubre

Gaudeix